Monday, December 22, 2008

tag dari yantacy and virgonz

bah ada lah tag dari adik2 aku nih.... adeeeiiii yan2...vivir..aku try lah jawab yg sejujur2nya k...wakakakakakakakka<<<<

1) apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu???


wang, kuasa, pompuan....erkkhh wakakakakak nda bah yg penting sekali agama, family, bangsa dan negara.... yg len tu perkara ke-2 dalam hidup...miakakakakaka


2) apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri???

beli beras, kepak ayam(ketiak ayam) cendawan(kulat), kopi, rokok dunhill 20 batang, susu kacang, livita, udang, sabun mandi and colgete...wakakakaka baru jugak dari market....

3) di manakah tempat impian perkahwinan kamu???

jepun or korea...sebab minat bunga sakura n sumandak2 sana lawa2...heheheh sambilo menyelam minum air...

4) berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan???

selama2nya... InsyaAllah..aminn.. =p

5) adakah anda di lamun cintas???

ya..sentiasa bercinta

6) di manakah restoran terakhir kamu makan malam???

salut... sebuah restoran seafood terkenal di sabah...sedap ooo...harga pun berpatutan...hehehehe

7) namakan buku terakhir kamu beli???

buku playboy...oppsss wakakakaka nda pernah beli buku2...sebab kerja sendiri pun sudah di kelilingi buku... jarang2 beli buku ni...wakakakakak

8) apakah nama penuh kamu???

dalam i.c Mohd Norhaqqi Bin Norhaizat...no i.c pun mo ka?????

9) kamu lebih senang dengan mak atau ayah???

dua2 aku senang...aku bangga jadik anak mereka...dan berterima kasih teramat sangat kerana bersusah payah membesarkan aku yg jajal ni...huuhuhuhu..makasih umi n abi...love both of U owezzz =p

10) namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda???

Tun Dr. Mahathir bin Mohamad

11) sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu??

1.mamek
2.memel
3.betsy
4.hassan
5.hardy yus
6.syah
7.jobak
8.salto

12) adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri???

yup kadang2 aku..tapi selalunya minik....=p hehehehe

13) tempat yang paling seronok kamu mahu pergi???

swirtzerland...melancong 3 hari 2 malam bersama stacy yang di taja oleh......... huhuhuhu kami 2 jak...wakakakaka

14) pelukan atau ciuman???

pelukan dan ciuman adalah perkara yang mengasyikkan dan nikmat...huhuhuhuh merapatkan silaturahim sesama insan.

15) butirkan 8 perkara tentang olang yang tag kamu

adeeiiii sapa dulu.. ok2

virgonz

1.adik

2.ensemboy

3.kreatif

4.up to date punya worang

5.baek hati

6.hormat org tua..macam aku...huhuh dah tua ka 27???

7.pintar i.t

8.sensitif dengan keadaan sekeliling, which is very good one=p

yantacy

1.adik

2.lawa orangnya...untung c lobesss wakakaka larikkk...

3.gilakkkkkkk2 n sot yg sewaktu dengannya...

4.pandai amik hati

5.hormat orang tua

6.pentingkankeluarga...which mean keluarga di tahap yg tertinggi dari segi priority

7.pandai i.t macam vivir

8.kuat cemburu...wakakakaka larikkkkkkkk.

16) 8 perkara yang amat sia gilai

1.wanita...lobess kata aku nih pencinta wanita>??? but doesnt meant aku suka tukar2 wanita...cinta biar 1 beb...hehehe

2.wang...teda duit...x leh jadikkk

3.game, memang gilak men game...aduuuiiii sampai nda tidooo malam...

4.gilak bola...x kira men bola ka...futsal ka...tengok bola ka...yg penting makan bola...tidorr bola...mandi bola...hahahaha

5.gila makan seafood...makanan laut2 nih sedap woooohhh

6.gila tenguk movie,...aper2 movie yg best...terutamanya yg seram atau yg trillier sikit..wuhuhuhu

7.gila baju or pakaian...suka beli2 baju...walaupun ntah aper3 ntah...wakakakaka

8.gilakan stacy...mestilah beb..peminat fanatik lah katakan..huhuhuhu

17) 8 perkataan yang sering di ucapkan

  1. I love u babe
  2. sayang
  3. wakakakakkak
  4. uikkssss
  5. errrkkkhh
  6. adeeeeeiiii
  7. loh
  8. Assalamualaikum

18) 8 buah buku yang paling terbaru di baca

adeeeiiii nda bulih list...nda ingat sudah...but the new one is buku bertajuk...the biology of fishies(buku library) wahahahahaha

19) 8 lagu yang saya buleh dengar berulang kali

  1. lucky=jason mraz
  2. Luluh=samsons
  3. kekasih gelapku=ungu
  4. ibu ayah anak=baji
  5. rela=stacy
  6. makhluk tuhan paling seksi= stacy af6
  7. unforgiven=metalica
  8. lagu happy birtday to you utk saya...nda jemu dengar= penyanyi adalah semua yg terlibat dalam majlis harijadi saya....wakakakakak

20) 8 orang untuk di tag

  1. lobess
  2. kose
  3. adriana natasya danielle
  4. edosgawa suzuki
  5. zuli2
  6. stacy af6
  7. appan
  8. jezzysunshine...
heheheheheh harap2 korang berpueh hati lah dengan jawapan aku tu...huhuhuhu kepada yang kena tag tu...silalah jawab dengan jujur...wakakakakak adeeeeiiiiiii adios amigosss...shukran jazilan...huhuhuhu

7 comments:

Virgonz said...

hikhik... ada ka terer it...?? hangkang owh tu komputer kerja sy.. wakaka

pinbaju said...

hahahahaha memang ko terer pong...wakakakaka merry xmass vivir...loh

Virgonz said...

merry xmas to you too... and happy new year...

(¯`(¯`·.~ Ary.Ahmad ~.·´¯)´¯) said...

bang ripinnn...hehehe..bang ripin mmg pecinta wanita bha..hehhee...SLAMAT TAHON BARU...maap dari ujong kaki ke ujong rambot kalau ada salah dan silap..thankss 4 evriting bang ripin!!! huhuuuuu -ary-

pinbaju said...

selamat tahun baruuu jugak kt ko lobess huhuhu aku pong nak minta maaf dari hujung bulu rambut hingga ke hujung bulu jari kaki...huhuuhuhu tutup sudah 2008 kini menjelma pulak 2009....nantikan tahun baru...huhuhu berubah ke arah yg lebih baek..

YAN-JESSA said...

abg ipinnnnnnnnnn..miss u =(..huhuhuhu..samat tahon baru abg ipin!!

Virgonz said...

happy new year bro...

apa azam...??